26TICA Annual Award Show 2015 - Austria September 05 - September 06

Nachrichten erweitern
  • bettina.schuetzenhoefer
    24. Juli 2015

      TICA Annual Award Show 2015 – Austria, September 05 - September 06 2015

      What are your plans for the weekend? I plan to sit here and wait for your entries, so keep me busy. For all of you who entered placeholders, it’s time now to start thinking which cats you want to bring.

      And please make sure you have also entered for the banquet in the evening, if not, do it now and reserve your table. (10 persons per table) I guess you really do not want to miss the after – show – party!
      Please visit our website for information according the show and the banquet, or feel free to e-mail me anytime!

      http://www.salzburg2015.org/
      http://www.salzburg2015.org/images/flyer_salzburg_2015.pdf
      www.i-tica.com

      And for all of those who want to support the club, we are very thankful if you want to sponsor a ring or judges expenses, any sum is gratefully accepted.
      http://www.salzburg2015.org/index.php/sponsoring/sponsor-the-annual

      With best regards
      Bettina Schuetzenhoefer
      Entryclerk

      --------------------------------------------------------------------------------------------------------

      TICA ANNUAL AWARD SHOW – Salzburg 05. – 06. September

      Was habt ihr an so einem heißen Wochenende vor? Ich werde hier sitzen und auf eure Meldungen warten. Also bitte sorgt dafür, dass ich bei der Hitze nicht umsonst hier herumsitze! Alle die bislang einen Platzhalter gemeldet haben, sollten dann auch langsam darüber nachdenken welche Katzen sie bringen werden.

      Und dann dürft ihr natürlich nicht vergessen euch für das Bankett am Abend anzumelden und einen Tisch zu reservieren. (10 Personen pro Tisch)
      Gibt es noch Fragen? Dann schaut auf unserer Webseite vorbei oder schickt mir einfach eine e-mail.

      http://www.salzburg2015.org/
      http://www.salzburg2015.org/images/flyer_salzburg_2015.pdf
      www.i-tica.com

      Selbstverständlich freuen wir uns auch wenn sich jemand finden würde der einen Ring oder die Ausgaben für einen Richter sponsert, jede Summe wird dankend angenommen.
      http://www.salzburg2015.org/index.php/sponsoring/sponsor-the-annual

      Liebe Grüße
      Bettina Schützenhöfer
      Entryclerk