SUCHE/WANTED: Querflöte/(cross) flute

Nachrichten erweitern
  • Nucker Kuhn
    Nachricht 1 von 1 , 19. Okt. 2011
      Hallo,
      hat jemand eine Querflöte übrig? Auch eine Leihgabe wäre gut.
      Meine Freundin würde gerne mal wieder üben, hat aber keine eigene.
      Würd mich über Antworten freuen.
      Gruß Nucker

      Hello,
      do you have a cross flute, you don't need anymore? Or could you lend one?
      My girl friend would like to practice again, but she doesn't have an own
      flute.
      I'm looking forward to your answers ...
      make it good, Nucker

      --