    Nachricht 1 von 5 , 28. Nov. 2017

      New Tube - Nieuwe Tube -

      Hallo allemaal,

      Veel plezier met mijn tubes.

      Gebruik mijn tubes gerust
      maar verander de bestandsnaam niet
      en laat het watermerk en eventueel ©
      intact.
      Je mag mijn tubes gebruiken MITS je alle lagen intact houd
      en de bestandsnamen niet veranderd.
      Ben je een tutorial schrijfster, vraag even om toestemming als
      je mijn tubes wilt gebruiken.

      Liefs Jeanne

      Hello everyone.

      I hope you like my tube.
      Enjoy the tube
      You may use my tubes IF you keep intact all the layers
      and the name is not changed.
      Are you a tutorial writer, just ask for permission as
      you want to use my tubes.
      The copyright is always the original artist.
      I am only the tuber.
      You're  welcome to  share my tubes,
      but please
      leave  the filename  and watermark  intact

      http://www.jeannetubedesign.nl/

      jeanne

      Het©copyright ligt altijd bij de originele artiest.
      Ik ben alleen maar de tuber.

      *****

      It always is © copyright the original artist.
        I am only the tuber

      *****

      Siempre es copyright © por los artistas originales.
        Yo sólo soy el tubérculo.

      *****

      Espero que le guste mi tube

      Disfrate del tube

      Puede utilizar mis tubes si mantienes intactas todas las capas y no cambia el nombre

      Escritor de tutoriales, favor de pedir permiso para usar mis tubes.

      Los derechos de autor son del artista original, yo soy solo tuber.

      Le invito a compartir mis tubes, pero por favor deja el nombre del archivo y la marca de agua intactos.

      El amor de Jeanne

      Ik deel mijn Tubes hier,

      I share my tube here

      Puedo compartir mis tubos de aquí

[...]

[...]

[...]