  • Karin
    3. Aug. 2016

      Rooske's tubes

      My website

      Our Sharinggroup

       en

      Wieske's blog

      Bibikes tubes

      Here's my latest tube. You have permission for sending it to other groups, but please use my preview when sharing.
      Copyright belongs always to the original artist. I'm just the tuber.

      Hier is m'n laatste nieuwe tube.  Je mag deze doorsturen naar andere groepen, maar gebruik m'n preview.
      Copyright behoort de originele artiest toe, ik ben enkel de tuber.

      Voici mon nouveau tube. Vous pouvez le partager dans d'autres groupes en laissant le preview.
      Le copyright appartient �� l'artiste original. Je suis seulement la tubeuse.

      Ich habe euch meine letste tube mitgebracht.
      Weiterleiting in andere Gruppen nur mit Vorschaubild bitte.