Wird geladen ...

gravaj kaj tipaj frazoj por novulo

Nachrichten erweitern
  • Kristjan SCHMIDT
    Nachricht 1 von 3 , 20. Dez. 2010
      Saluton :-)

      kiujn gravajn kaj tipajn frazojn konu novulo por sia unua JES (aŭ alia junulara renkontiĝo)?

      Ĉu eble jam ekzistas listo?

      kore,
      Kristjan

      --
      www.deshalbfrei.org
    • Chuck Smith

        Bonŝancon!
        Chuck

        On 20.12.2010, at 18:09, Kristjan SCHMIDT <meph_667@...> wrote:

[...]

      • Felix Zesch
        Nachricht 3 von 3 , 21. Dez. 2010
          La novuloj en la lingvokursoj en JES ricevos la poŝamikon, kiu enhavas utilajn frazojn. Mi ne tute scias, kiu ricevos vian liston. Se estas pli ol 34 novuloj, tiam iuj ne ricevos poŝamikon... kaj eble vian liston :)